Добро дошли у предшколски програм!
Погледајте предмете и просторије:
Предшколски програм Ликовна култура и Музичка култура Информатика и рачунарство и техника и Технологија Дигитални уџбеници Разредна настава Хемија и Физика Биологија и Географија Директори Српски језик и књижевност и Историја Математика
Добро дошли у учионицу за ликовну културу и музичку културу!
Погледајте предмете и просторије:
Предшколски програм Ликовна култура и Музичка култура Информатика и рачунарство и техника и Технологија Дигитални уџбеници Разредна настава Хемија и Физика Биологија и Географија Директори Српски језик и књижевност и Историја Математика
Добро дошли у учионицу за информатику и рачунарство и технику и технологију!
Погледајте предмете и просторије:
Предшколско Ликовна и музичка култура Информатика и рачунарство и техника и технологија Дигитални уџбеници Разредна настава Хемија и физика Биологија и географија Директори Српски језик и књижевност и историја Математика
Добро дошли у Вулкан е-знање!
Погледајте предмете и просторије:
Предшколски програм Ликовна култура и Музичка култура Информатика и рачунарство и техника и Технологија Дигитални уџбеници Разредна настава Хемија и Физика Биологија и Географија Директори Српски језик и књижевност и Историја Математика
Добро дошли у учионицу за разредну наставу!
Погледајте предмете и просторије:
Предшколски програм Ликовна култура и Музичка култура Информатика и рачунарство и техника и Технологија Дигитални уџбеници Разредна настава Хемија и Физика Биологија и Географија Директори Српски језик и књижевност и Историја Математика
Добро дошли у учионицу за хемију и физику!
Погледајте предмете и просторије:
Предшколски програм Ликовна култура и Музичка култура Информатика и рачунарство и техника и Технологија Дигитални уџбеници Разредна настава Хемија и Физика Биологија и Географија Директори Српски језик и књижевност и Историја Математика
Добро дошли у учионицу за биологију и географију!
Погледајте предмете и просторије:
Предшколски програм Ликовна култура и Музичка култура Информатика и рачунарство и техника и Технологија Дигитални уџбеници Разредна настава Хемија и Физика Биологија и Географија Директори Српски језик и књижевност и Историја Математика
Добро дошли драги директори!
Погледајте предмете и просторије:
Предшколски програм Ликовна култура и Музичка култура Информатика и рачунарство и техника и Технологија Дигитални уџбеници Разредна настава Хемија и Физика Биологија и Географија Директори Српски језик и књижевност и Историја Математика
Добро дошли у учионицу за српски језик и књижевност и историју!
Погледајте предмете и просторије:
Предшколски програм Ликовна култура и Музичка култура Информатика и рачунарство и техника и Технологија Дигитални уџбеници Разредна настава Хемија и Физика Биологија и Географија Директори Српски језик и књижевност и Историја Математика
Добро дошли у учионицу за математику!
Погледајте предмете и просторије:
Предшколски програм Ликовна култура и Музичка култура Информатика и рачунарство и техника и Технологија Дигитални уџбеници Разредна настава Хемија и Физика Биологија и Географија Директори Српски језик и књижевност и Историја Математика
На једном месту обједињени су уџбеник и збирка задатака који су написани према новом програму наставе и учења за седми разред основне школе.
Збирка задатака за седми разред основне школе представља допуну градиву коју ученици раде на часу, а с циљем да допринесе лакшем усвајању обрађеног градива, и у његовој примени кроз решавање рачунских задатака.
На једном месту обједињени су уџбеник и збирка задатака који су написани према новом програму наставе и учења за осми разред основне школе. Конципиран је на исти начин као и уџбеник за седми разред и садржи исте елементе.
Збирка задатака олакшава припремање завршног испита у основном образовању.
Добро дошли у Вулкан знање за најбоље образовање!
Погледајте предмете и просторије:
Предшколски програм Ликовна култура и Музичка култура Информатика и рачунарство и техника и Технологија Дигитални уџбеници Разредна настава Хемија и Физика Биологија и Географија Директори Српски језик и књижевност и Историја Математика
Пишите нам и посетите нас и на друштвеним мрежама!
Физика 6, уџбенички комплет за шести разред садржи уџбеник и збирку задатака. Уџбеник поступно и на занимљив начин обрађује основне појмове и законе физике, на основу којих ће ученици разумети појаве у природи и значај физике у свакодневном животу.
У збирци задатака са лабораторијским вежбама дат је кратак преглед градива и формула, математички подсетник, решени задаци, задаци за самостални рад, такмичарски задаци и решења задатака, као и лабораторијске вежбе.
Физика 7, уџбенички комплет за седми разред садржи уџбеник и збирку задатака. Уџбенички комплет у потпуности покрива све садржаје превиђене Програмом наставе и учења и прилагођен је предзнању ученика из физика, математике и других природних наука из шестог разреда основне школе.
Физика 7, збирка задатака са лабораторијским вежбама је уџбеничког комплета, концепцијски се наслања на уџбеник и допуњује га. У збирци задатака дат је кратак преглед градива и формула, математички подсетник, решени задаци, задаци за самостални рад, такмичарски задаци и решења задатака, као и лабораторијске вежбе.
Уџбеник Физика 8 поступно и на занимљив начин обрађује основне појмове и законе физике, на основу којих ће ученици разумети појаве у природи и значај физике у свакодневном животу.
У Збирци задатака са лабораторијским вежбама на почетку сваке области дат је кратак преглед градива, важне формуле и математички подсетник. Затим следе решени задаци и задаци за самостални рад са решењима.
Збирка задатака помаже ученицима за припремање завршног испита у основном образовању.
Уџбеник на једноставан начин, кроз примере из свакодневног окружења, упознаје ђаке са основама хемије. Ученици се постепено, уз велик број примера, упознају са значајем хемије, техникама рада у лабораторији, основним хемијским појмовима и израчунавањима у хемији.
У оквиру сваке области налазе се питања и задаци подељени у три нивоа тежине, а одговори се налазе на крају збирке. Кроз практичне демонстрационе огледе које изводе наставници и лабораторијске вежбе, ученицима се приближавају основни хемијски закони и омогућава практичан рад у лабораторији.
Свака лекција почиње мотивационим питањима из свакодневног живота, која уводе у садржај лекције. Наставне јединице систематски су обрађене, а слике и илустрације пажљиво су одабране.
Задаци су подељени у три нивоа тежине, а конципирани су тако да ученици постепено, од задатака за које је потребно минимално знање и задатој теми, долазе до тежих захтева.
Садржаји из уџбенику повезани су с примерима из свакодневног живота. Различите појаве, процеси и законитости објашњавају се поступно и систематично. Интердисциплинарни приступ у складу је са узрастом ученика којима је намењен.
Географија 5, уџбеник за пети разред основне школе урађен је према новом Плану и програму наставе и учења и заснован је на остваривању исхода.
Географија 6, уџбеник за шести разред основне школе концепцијски се наставља на уџбеник за пети разред. Обрађују се следеће теме: географска карта, становништво, насеља, привреда, држава, регије и глобални процеси.
У уџбенику су сагледани узроци и последице савремених природних и друштвених процеса на регионалном и глобалном нивоу. Садржај је у складу с најновијим научним географским теоријама.
Географија 8 је савремено конципиран уџбеник, богате методичко-дидактичке апаратуре, написан тако да пре свега омогући лако остваривање исхода прописаних програмом наставе и учења.
Збирка задатака помаже ученицима у припреми за завршни испит – Малу матуру.
Збирка задатака усмерава ученике на градиво које ће обнављати за полагање завршног испита у основном образовању.
Биологија 6, уџбеник за шести разред основне школе концепцијски се наставља на уџбеник за пети разред. Основни биолошки појмови усвајају се кроз спиралин програм учења.
Биологија 7, уџбеник за седми разред основне школе у потпуности је усклађен с новим Програмом наставе и учења и концепцијски се наставља на уџбеник за шести разред. Основни биолошки појмови усвајају се кроз спиралин програм учења.
Уџбеник за осми разред написан је по новом Плану и програму од стране истог тима ауторки које су писале и уџбеник за шести и седми разред, чиме је остварен континуитет какав је потребан за поступно учење по спиралном моделу – уџбеници су логично повезани, како би се знање стечено у претходним разредима заокружило у целине.
Задовољство нам је да Вас позовемо на трећи, акредитовани стручни скуп за директоре установа образовања и васпитања, под називом „Директор − носилац промена у образовању”.
Садржаји за српски језик се односе на област развоја говора и прилагођени су узрасту деце од пет до седам година. Задаци се односе на разноврсне облике вежби графомоторике, где је веома важно подстицати децу на исправно држање оловке, на део развоја говора који се односи на подстицање причања и слушања и на препознавање слова азбуке.
У радним листовима "Играмо се математике" коришћени су примери из свакодневног живота који су деци блиски и налазе се у њиховом непосредном окружењу. Они су разноврсни и захтевају различите активности које мотивишу децу и држе њихову пажњу, а са циљем подстицања креативности и самосталности, уочавања, размишљања, закључивања и припреме за школу.
При осмишљавању задатака ауторке су водиле рачуна о поштовању педагошких принципа. Коришћени су разноврсни примери из свакодневног живота и захтевају различите активности ради мотивације и одржавање оптималне пажње, а у циљу подстицања креативности и самосталности, уочавања, размишљања, закључивања и припреме за школу.
Овај радни лист намењен је деци узраста од 4 до 5 година и односи се на развој говора и графомоторике. С обзиром на то да је развој говора веома важан у овом узрасту и да утиче на све друге аспекте развоја личности, разноврсни садржаји из различитих области свакодневног окружења мотивисаће децу да активно учествују у решавању постављених задатака.
Садржај радних листова „Играмо се математике“ односи се на усвајање почетних математичких појмова. Коришћени су многобројни примери из свакодневног живота који су деци блиски. Задаци су разноврсни и омогућавају да деца на занимљив начин усвајају прве математичке појмове.
Садржај радних листова је разноврстан, прилагођен узрасту и интересовањима деце. Односи се на подстицање развоја појма о себи и о својој породици, чиме се развија и дечје самопоштовање. Деци је омогућено да усвоје и прошире знања о променама у природи, о биљкама, животињама и њиховим карактеристикама, о здравој исхрани, занимањима људи и правилима понашања.
Уџбеник је осмишљен да на занимљив начин проширује и надограђује познавање дигиталних садржаја и рада с програмима за њихову обраду и презентовање, као и безбедног приступа и рада на интернету. У програму GIMP приказане су основе обраде дигиталних слика и рад са слојевима. Увод у текстуално програмирање у програмском језику Python приказано је решавањем проблема из других предмета.
Уџбеник је осмишљен да на занимљив начин, уз бројне међупредметне корелације, проширује и надограђује познавање дигиталних садржаја и рада с програмима за њихову обраду и презентовање, као и безбедног приступа и рада на интернету. Поступност и методичност у излагању садржаја уклопљеног у атрактиван графички дизајн доприноси лакшем савладавању градива.
Оно што издваја наше уџбенике у односу на остале јесу њихова структура, дизајн и бројне међупредметне и унутарпредметне корелације. Свака лекција има уводну причу како би ученици схватили да се тема која се обрађује појавила много пре појаве рачунара, а да су рачунари само помогли људима и олакшали им рад.
Читанка створена по мери данашњег детета, која ће савременим дизајном и приступом учинити да се градиво савлада једноставније, а усвојено знање учини трајним и дугорочним.
Граматика је писана јасним, разумљивим језиком, блиским ученицима, са обиљем примера из свакодневног живота онима којима је намењена.
По први пут, методички обрађена радна свеска, са развијеном апаратуром која омогућава више нивоа провере напредовања ученика и усвојеног знања.
Читанка створена по мери данашњег детета, која ће савременим дизајном и приступом учинити да се градиво савлада једноставније, а усвојено знање учини трајним и дугорочним.
Граматика писана јасним, разумљивим језиком, блиским ученицима, са обиљем примера из свакодневног живота онима којима је намењена.
По први пут, методички обрађена радна свеска, са развијеном апаратуром која омогућава више нивоа провере напредовања ученика и усвојеног знања.
У уџбеничким комплетима заступљени су сви обавезни текстови прописани програмом наставе и учења, алтернативни, изборни текстови, текстови из домаће лектире, као и текстови из допунског избора лектире.
Планер-вежбанка са меморијским картицама која ће олакшати ученицима припрему завршног испита.
Комплет лектире за пети разред основне школе садржи четири књиге - Као јарко иза горе сунце, изабрана дела народне књижевности; У Земљи Сребрних бреза, избана дела ауторске књижевности; Доживљаји Тома Сојера, Марк Твен; Хајдуци, Бранислав Нушић.
Обавезни део домаће лектире у комплету чине дела Аутобиографија, Бранислав Нушић, Земаљско је за малено царство, избор из народне књижевности, Дечаци Павлове улице (у преводу Младена Лесковца) и Орлови рано лете, Бранко Ћопић.
Историја 5, уџбеник са одабраним историјским изворима за пети разред основне школе урађен је према новом Плану и програму наставе и учења и заснован је на остваривању исхода.
Обавезни део домаће лектире у комплету чине дела Крила моја с вама ћу летети, избор из народне књижевности, Покондирена тиква, Јован Стерија Поповић, Мали Принц, Антоан де Сент Егзипери, Свети Сава, лево од њега тече време, десно од њега тече време.
Развијена и разграната тумачења књижевног дела која обухватају све његове аспекте, настала са циљем да наставнику буду комплетна припрема за час, а да ученику који је изостао са часа помогну да поступно и систематично усвоји пропуштено градиво.
Радни уџбеник са више од 500 задатака различитих нивоа постигнућа; У анализи језичких појава полази се од познатог и постепено, негујући аналитичко-синтетичко мишљење, долази се до непознатог.
По први пут на нашем тржишту, методички обрађена радна свеска: Разумем прочитано, oбнављам научено, oткривам ново.
Радна свеска - вежбања су разноврсна и оријентисана на решавање проблемских питања.
Граматика се одликује лакоћом стила и израза, јасним, једноставним и разумљивим речником. Кроз добро осмишљене задатке ученици се оспособљавају за правилну усмену и писану комуникацију стандардним српским језиком.
Читанка је писана стилом који је јасан, објективан и прилагођен узрасту ученика. Одабрани приступ у тумачењу текстова омогућава интеграцију знања, вештина, ставова и вредности које ученик гради, проширује и продубљује.
Комплетна лектира за први разред основне школе у једној књизи!
Комплетна лектира за други разред основне школе у једној књизи, приређена по новом Плану и програму наставе и учења!
Изабране бајке Браће Грим, Доживљаји мачка Тоше - Бранко Ћопић, Изабране песме Душана Радовића
Историја 6 уџбеник са одабраним историјским изворима за шести разред основне школе урађен је према новом Плану и Програму наставе и учења који је усмерен ка остваривању исхода.
Уџбеник према новом Плану и програму наставе и учења, у потпуности заснован на настави оријентисаној на исходе: Висок ниво вертикалне и хоризонталне корелације, мотивациона питања која имају подстицајну функцију у развијању историјског мишљења...
Уџбеник „Историја за осми разред са одабраним историјским изворима" садржи приказе територија, илустрације, графиконе и фотографије које употпуњују објашњења историјских догађаја у савременом добу.
Развијена и разграната тумачења књижевног дела која обухватају све његове аспекте, настала са циљем да наставнику буду комплетна припрема за час, а да ученику који је изостао са часа помогну да поступно и систематично усвоји пропуштено градиво.
Радни уџбеник са више од 500 задатака различитих нивоа постигнућа; У анализи језичких појава полази се од познатог и постепено, негујући аналитичко-синтетичко мишљење, долази се до непознатог.
По први пут на нашем тржишту, методички обрађена радна свеска: – Разумем прочитано – провера разумевања прочитаног текста и утврђивање способности проналажења информација у тексту; – Обнављам научено – провера савладаности књижевних појмова прописаних Планом и програмом и обрађених у Читанци; – Откривам ново – задаци за проширивање и богаћење језичке културе ученика; – Задаци насловљени посебним именима (нпр. „Стеријино позорје” или „Фема нашег доба”) – подстицање литерарног изражавања ученика;
У Читанци за 4. разред заступљени су сви текстови из обавезног и изборног корпуса Школске лектире који су дати према Програму наставе и учења.
Уџбеник почиње персонификовањем граматике, која је оживљена у лику Граматикуса. Овом негативном протагонисти, почев од уџбеника за други разред, супротстављају се главни јунаци Ива, Адам и Вукан, оснажени учешћем читаоца, тј. ученика.
Садржај и редослед текстова у Радној свесци органозиван је хронолошки и прати оперативни план који су заједнички осмислили и структурисали аутори уџбеничког комплета.
У Читанци за 4. разред заступљени су сви текстови из обавезног и изборног корпуса Школске лектире који су дати према Програму наставе и учења.
Граматика за 4. разред представља радни уџбеник са више од 400 различитих типова задатака. Заступљене су иновативне методе и приступ у обради лекција, креативни и интересантни задаци.
Упознавање са музиком од 19. века до данас, уз велики број одговарајућих примера за слушање, певање и свирање. Свака лекција почиње примером за слушање који представља увод у главни текст.
Атрактиван дизајн, обиље фотографија, велики број примера за слушање и нотних записа, јасан и једноставан стил, само су неке од одлика овог уџбеника, који ће омогућити лако усвајање нових знања из области музичке културе.
Свака лекција у уџбенику почиње примером за слушање и подстиче ученике на активно учење, самостално извођење закључака, даље истраживање и стваралачко и креативно мишљење.
Свака лекција у уџбенику почиње примером за слушање и подстиче ученике на активно учење, самостално извођење закључака, даље истраживање и стваралачко и креативно мишљење.
Уџбеник је израђен према новом Плану и програму наставе и учења. Полазећи од искуства ученика, повезује њихов свакодневни живот са конкретним образовним циљевима, што представља основ за стицање нових сазнања.
Ликовна култура 6, уџбеник за шести разред основне школе има развојно-формативну улогу са фокусом на учењу као конструкцији знања. Пажљиво осмишљеним активностима доприноси стварању педагошке интеракције између ученика и уџбеника и ученика и наставника.
Уџбеник ставља у фокус активност ученика. Постављањем питања која захтевају вишеструке одговоре подстиче се уважавање различитих перспектива и виђења. Ученици полазе од личног искуства у грађењу конструкција знања, те нове садржаје лакше уклапају у постојеће схеме.
Уџбеник својим садржајем и дидактичком апаратуром потпомаже стицање знања кроз дијалог и активно учествовање у наставном процесу. Уместо директног преношења знања акценат је на његовој изградњи, тј. конструкцији.
Садржи све потребне материјале за реализацију вежби из области архитектуре, грађевинарства, саобраћаја и пољопривредне механизације. Пружа мноштво идеја за извођење наставе.
На почетку сваке вежбе дата је фотографија израђеног модела. Наведен је списак потребног материјала и редослед корака за израду модела уз кратка упутства. Након тога следе технички цртежи.
Уџбеник је у потпуности усклађен с новим Планом и програмом наставе и учења. Садржаји су актуелни, изложени на интересантан и разумљив начин, примерен узрасту ученика.
Урађен по новом Програму наставе и учења, уџбеник Техника и технологија за седми разред основне школе садржи више од 400 слика, цртежа и шема распоређених у пет поглавља.
Рукопис уџбеника Техника и технологија 8, урађен по новом Програму наставе и учења, примерима из свакодневног живота уводи ученике у свет електротехнике и електорнике.
У првом делу налази се 25 вежби различитих нивоа тежине, помоћу којих ће ученици стећи практична знања у раду с електронским компонентама повезујући их у струјна кола на испитној плочи.
Садржај и редослед текстова у Радној свесци органозиван је хронолошки и прати оперативни план који су заједнички осмислили и структурисали аутори уџбеничког комплета.
Уџбеник је савремено конципиран, радног је карактера и састоји се из два дела. Структура уџбеника у целини, као и појединачних лекција је јасно организована и доследно спроведена.
Уџбеник је савремено конципиран, радног је карактера и састоји се из два дела. Структура уџбеника у целини, као и појединачних лекција је јасно организована и доследно спроведена.
Уџбеник Математика 4 је радног карактера, са јасном и доследном структуром. Подржава повезивање новоученог садржаја са претходно обрађиваним садржајима, као и са искуствима ученика.
Уџбеник „Историја за осми разред са одабраним историјским изворима" садржи приказе територија, илустрације, графиконе и фотографије које употпуњују објашњења историјских догађаја у савременом добу.
Радна свеска концепцијски прати уџбеник. Свака област почиње уводном страницом на којој су представљени садржаји који ће се утврђивати у оквиру области.
У конципирању уџбеника за ликовну културу подједнак значај стављен је на теоријски део као и на практично решавање ликовних задатака.
Уџбеник је радног карактера и конципиран тако да не представља само подршку ученику у процесу учења већ му апсолутно омогућава самосталан рад с уџбеником.
Читанка је део уџбеничког комплета за други разред, који чине још и Граматика, Латиница и Радна свеска. Уџбеник је радног карактера.
Део је уџбеничког комплета за други разред, који чине још и Читанка, Латиница и Радна свеска.
Полазећи од добро осмишљених примера из реалног окружења, од искуства и предзнања ученика, уџбеник пружа мноштво идеја за извођење наставе. Занимљиви интерактивни садржаји учиниће усвајање математичких појмова другачијим, лакшим и потпуно прилагођеним узрасту ученика.
Полазећи од добро осмишљених примера из реалног окружења, од искуства и предзнања ученика, уџбеник пружа мноштво идеја за извођење наставе. Занимљиви интерактивни садржаји учиниће усвајање математичких појмова другачијим, лакшим и потпуно прилагођеним узрасту ученика.
Савремени концепт уџбеника подржава активно учење остварено бројним задацима за обраду и утврђивање којима се ученик усмерава на запажање, промишљање, закључивање и образлагање.
У Радној свесци се налазе разноврсни задаци за утврђивање градива одговарајуће лекције у оквиру тематских целина уџбеника. Провера наученог градива сваке тематске целине омогућена је задацима на визуелно јасно истакнутим странама.
Радна свеска садржи маштовите и функционалне задатке из области књижевности и језика. Задаци се односе на књижевноуметничке садржаје из Читанке и Граматике.
Латиница је део уџбеничког комплета за други разред, који чине још и Читанка, Граматика и Радна свеска. Јединствен и иновативан уџбеник заснован на духовитом књижевноуметничком тексту у коме главни јунаци настоје да савладају абецеду.
Радна свеска концепцијски прати садржаје у уџбенику. Велики број задатака различитог типа обухвата основни ниво знања, разумевање, примену знања и решавање проблема.
Радна свеска концепцијски прати садржаје у уџбенику. Велики број задатака различитог типа обухвата основни ниво знања, разумевање, примену знања и решавање проблема.
Уџбеник за музичку културу за други разред основне школе у потпуности је усклађен с новим Планом наставе и учења. Лекције су усмерене на остваривање исхода. Конципиране су тако да се обезбеди прожимање и садејство свих наставних области.
Ликовница је писана према Програму наставе и учења прописаним од стране Министарства просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије, и позитивно одговара на постављене исходе.
У Читанци за трећи разред основне школе налазе се сви обавезни и сви изборни текстови задати програмом наставе и учења. Читанка је препознатљива по веома динамичним, маштовитим и мотивишућим илустрацијама.
Лекције у уџбенику су узбудљиве приче у драмској форми у којима чудесна бића представљају граматичке појаве. Необичност ликова има за циљ да мотивише ученике да приликом читања промишљају о свему што их је зачудило и да у том процесу с интересовањем запажају и повезују своја запажања о језичким појавама.
Део Радне свеске који прати Читанку садржи задатке за мини-систематизацију програмских текстова груписаних према тематским или структурним сличностима, као и допунске текстове погодне за утврђивање и примену знања о књижевним појмовима.
У Читанци за трећи разред основне школе налазе се сви обавезни и сви изборни текстови задати програмом наставе и учења. Читанка је препознатљива по веома динамичним, маштовитим и мотивишућим илустрацијама.
Уџбеник је конципиран тако да увек полази од онога што је ученицима познато из ранијих разреда или из претходних лекција, а затим се иде ка усвајању нових и непознатих појмова. Лекције су обрађене по ЕРР моделу − евокација, разумевање значења, рефлексија.
Садржај и редослед текстова у Радној свесци уз Читанку организован је хронолошки и прати оперативни план који су заједно осмислили и структурирали аутори уџбеничког комплета.
Полазећи од добро осмишљених примера из реалног окружења, од искуства и предзнања ученика, уџбеник пружа мноштво идеја за извођење наставе. Подстицајни, интерактивни примери учиниће усвајање математичких појмова другачијим, лакшим и занимљивијим.
Радна свеска прати садржаје у уџбенику и допуњује их. Састоји се од великог броја различитих типова задатака који омогућавају усвајање знања, подстичу разумевање и примену знања, као и решавање проблемских ситуација.
Савремена концепција уџбеника омогућава подстицање различитих мисаоних операција ученика у откривању света који их окружује. Ученици до знања долазе посматрањем, уочавањем, поређењем, истраживањем, прикупљањем података, закључивањем.
Савремена концепција уџбеника омогућава подстицање различитих мисаоних операција ученика у откривању света који их окружује. Ученици до знања долазе посматрањем, уочавањем, поређењем, истраживањем, прикупљањем података, закључивањем.
У уџбенику је уведена методичка иновација која подстиче лако музичко описмењавање и савлађивање новог градива. Музички појмови се системски и поступно уводе и један на други надовезују.
У конципирању уџбеника подједнак значај је дат усвајању ликовних појмова прописаних Програмом наставе и учења за трећи разред основне школе, као и практичном решавању ликовних задатака.
Буквар је део троделног уџбеничког комплета за први разред, који чине још и Наставни листови уз Буквар и Читанка. Написан је према новом Плану и програму наставе и учења, а конципиран тако да омогући остваривање свих наведених исхода.
Наставни листови уз Буквар садрже функционалне и маштовите задатке, који кореспондирају са садржајима из Буквара. Понуђено је мноштво задатака за рад на часу и вежбање код куће.
Читанка је део троделног уџбеничког комплета за први разред, који садржи још и Буквар и Наставне листове уз Буквар. Осмишљена је према новом Програму наставе и учења и радног је карактера.
Буквар је креативан, занимљив уџбеник који садржи иновативне и разноврсне задатке. Садржаји подстичу когнитивни и графомоторички развој кроз енигматске задатке.
Наставни листови из Буквар прате садржаје из Буквара. Иновативни и разноврсни задаци подстичу мисаони, гарфомоторички развој кроз разноврсне задатке.
Замишљеној да пробуди и негује љубав према читању, у овој Читанци заступљени су књижевни текстови различтих нивоа, од једноставних до сложених.
Уџбеник радног карактера подељен је на два дела, за прво и друго полугодиште. У потпуности омогућава остваривање програмских исхода, међупредметно повезивање, као и реализацију пројектне наставе.
Уџбеник радног карактера подељен је на два дела, за прво и друго полугодиште. У потпуности омогућава остваривање програмских исхода, међупредметно повезивање, као и реализацију пројектне наставе.
Радна свеска концепцијски прати садржаје у уџбенику. Садржи мноштво задатака различитог типа градираних по нивоима: основни ниво, разумевање, примена знања и решавање проблема.
Радна свеска концепцијски прати садржаје у уџбенику. Садржи мноштво задатака различитог типа градираних по нивоима: основни ниво, разумевање, примена знања и решавање проблема.
Уџбеник је потпуно усклађен с новим Планом и програмом наставе и учења. Разноврсни типови задатака, различите сложености, за развијање математичком мишљења кроз игру и забаву.
Уџбеник је потпуно усклађен с новим Планом и програмом наставе и учења. Разноврсни типови задатака, различите сложености, за развијање математичком мишљења кроз игру и забаву.
Са светом који их окружује, ученике упознаје лик Белог Зеца, који на јединствен и занимљив начин поставља питања, даје задатке и поучне савете. Уџбеник је oбогаћен стиховима и поезијом књижевника Дејана Алексића.
Са светом који их окружује, ученике упознаје лик Белог Зеца, који на јединствен и занимљив начин поставља питања, даје задатке и поучне савете. Уџбеник је обогаћен стиховима и поезијом књижевника Дејана Алексића.
Додатно наставно средство Дигитални свет 1, аутора Гордане Рацков и Арпада Пастора има 124 стране које прате реализацију свих наставних тема за предмет Дигитални свет за први разред основне школе у оквиру годишњег фонда од 36 часова.
Уџбеник за музичку културу за други разред основне школе у потпуности је усклађен с новим Планом наставе и учења. Лекције су усмерене на остваривање исхода. Конципиране су тако да се обезбеди прожимање и садејство свих наставних области.
Уџбеник за музичку културу за други разред основне школе у потпуности је усклађен с новим Планом наставе и учења. Лекције су усмерене на остваривање исхода. Конципиране су тако да се обезбеди прожимање и садејство свих наставних области.
Састоји се од радних материјала са ликовним задацима.
Додатно наставно средство засновано на исходима, намењено утврђивању стеченог знања из граматике, књижевности, правописа и језичке културе.
Радни листови за математику у четвртом разреду (са решењима) обухватају задатке у подељене у три нивоа, према сложености.
Радни листови за Природу и друштво за четврти разред садрже разноврсне задатке различитих нивоа сложености, што омогућава систематизацију знања из овог предмета.
Радни листови за српски језик за други разред подељени су у две веће целине: у једној су задаци за увежбавање читања и писања латиничког писма, а у другој задаци посвећени језику, језичкој култури, књижевности и разумевању прочитаног.
Радни листови за математику у другом разреду (са решењима) обухватају задатке распоређене у три нивоа сложености.
Радни листови за Свет око нас за други разред садрже занимљиве и необичне задатке којима се подстиче интересовање деце за изучавање садржаја овог предмета, као и развој општих међупредметних компетенција.
Радни листови за српски језик за трећи разред подељени су у четири целине: врсте речи, правопис, језичка култура и књижевност.
Радни листови за математику у трећем разреду (са решењима) обухватају задатке расподељене у три нивоа сложености.
Задаци су по садржају и начину презентовања прилагођени ученицима трећег разреда основне школе.
Комплет лектире за четврти разред основне школе садржи четири књиге: Хајди, Јохана Шпири; Леси се враћа кући, Ерик Најт; Пепељуга, Александар Поповић; Шта све има у јастуку, одабране песме Драгана Лукића и Милована Данојлића.
Са истим ауторским тимом ИК Вулкан знање за школску 2021/22. припремила је уџбеник за Дигитални свет за други разред основне школе. Садржаји уџбеника подељени су у три области: Дигитално друштво, Безбедно коришћење дигиталних уређаја и Алгоритамски начин размишљања.
Радни листови за српски језик за први разред започињу графомоторичким вежбама, потом следе задаци за увежбавање почетног читања и писања ћириличког писма, а након тога и задаци посвећени правопису, богаћењу језичке културе и разумевања прочитаног.
Радни листови усклађени су са Планом и програмом математике за први разред и омогућавају достизање предвиђених исхода.
Радни листови усклађени су са Планом и програмом предмета Свет око нас за први разред и омогућавају достизање предвиђених исхода.